Перейти до основного вмісту

Подорож в країну тюльпанів

Початок історії читати тут і тут .
В продовженні нашої мандрівки ми вирушили до Нідерландів, країни моїх мрій.
От як буває в житті, що ти хочеш кудись потрапити, а тобі не вдається, всі плани валяться, то нема компанії, то зміна роботи чи відсутність відпустки. А потім стається все спонтанно, в правильний час. Без вагань, з наснагою та сміливістю. Подорожувати 9 днів Європою з мінімальним бюджетом щоб здійснити свою мрію. Воно того варте, запевняю Вас!

Museumstraat 1, Амстердам

Четвертий день мандрівки почався з автостопу з бельгійського Антверпена. Спочатку зупинялись машини, що не їхали в цьому напрямку. А пізніше зупинився індус, що прямував до Roosendaal, що в 60 км від Антверпену. Ми підсіли, оскільки це було по дорозі. Шлях подолали досить швидко, і тут ми відчули якість нідерландських доріг. Перед повором в місто водій замість того, щоб висадити нас, завіз на паркінг магазину з технікою, щоб купити навігатор. Ми сказали, що прямуємо в Роттердам, він відповів: "ок". І наступні 40 км він нас просто підвіз. Ох, безмечна вдячність водію за доброту.
І ось так ми досить швидко опинились в припортовому Роттердамі. Це сучасне місто, що було зруйноване під час ІІ світової війни. Тут багато висотних та футуристичних будівель.

Велосипедний рух тут неабиякий

Серед цікавинок це міст Еразма та кубічні будинки, старовинні будинки біля порту. Відчуття було, наче в Нью-Йорку. Вітер просто тут безмежний, але клімат досить приємний. Тут ми побачили український прапор, а ще в цьому місті на цвинтарі Кросвейк похований Є. Коновалець. Дуже гарні тут вогні нічного міста.

Міст Еразма

Ночували ми в хостелі, де познайомились з канадійцем, побачили японця та тайванця (де ще таку екзотику зустрінеш)))))).
Гарні слова

Наступний день теж був теплим і ми рушили за місто для стопу. Наші плани змінились і ми вирішили відвідати Делтфт.
Автостоп нам не вдавався, це була неділя і майже всі машини були переповнені. Потім до нас під'їхала поліція, зі словами: "Нідерланди не країна для автостопу".  Ми пішли геть. Багато часу втратили і неуспішно! Після цього змінили локацію і стали на заправці прямо в місті, де їздять велосипедисти і люди ходять. Не пройшло і 3 хв, як зупиняє чоловік з ломаною англійською, я запитую: "Дельфт?", він махнув головою, от і ми були в дорозі. Як виявилось йому було в Роттердам, він просто вирішив нас підкинути, я тицьнула на карті де нас висадити, ми подарували листівку зі Львовом. Приємно зустрічати таких людей!

Дельфт це передмістя Гааги. Дуже казкове та миле містечко. Багато хто рекомендує відвідати замість Гааги. Тут все мініатюрне, зі смаком, а ритм життя розмірений. Численні канали, квіти, колоритні кафе, вуличні музиканти. Це все дуже запам'яталось. Враження залишились просто неймовірні!

Я люблю такі невеличні містечка, бо вони душевні. Дельфт можна охарактеризувати містом, що зігріває. До речі, дізналась я про нього випадково, під час пошуку вписки в Гаазі.

Погулявши по казковому Дельфті кілька годин, наші плани змінились і ми вирішили поїхати зразу в Амстердам, а не Гаагу, де передплатили хостел. Вирушили за місто для стопу, потім змінили кілька разів локацію. Може справа в неправильному місці, а можливо помилкою було бронювання хостелу,  але тут ми застрягли. Батарея сідала і ми вирішили пройтись трохи по велодоріжці. Потім застопили машину в ту ж Гаагу.
До Амстердаму доїхали вночі автобусом та на поїзці. Коштувала нам ця помилка 15 євро за 60 км. Вночі ми прибули до Амстердаму. Але мрія є мрією, і воно того варте. В хостел ми таки поселились, прогулялись нічним містом і вже вранці пішли досліджувати Амстердам. Які емоції мене перехоплювали тоді. Я не вірила, що я нарешті приїхала сюди. Культове місто, де приїжджають мільйони туристів. У багатьох людей асоціація з кварталом червоних ліхтарів та легалізованою травою. Але я можу точно сказати, хто для чого їде. Для мене Амстердам та Нідерланди в цілому - це країна тюльпанів, сиру та велосипедів. А ще доброзичливих людей, тисячами каналів, неймовірними будинками. Одним словом, я закохалась в це місто. Тут зовсім інші звичаї, інтереси, менталітет. Кількість велосипедистів тут значно перевищує автомобілістів та люди різного віку дуже активні. Усюди квіти і карликові дерева біля будинків, на вікнах немає тюлей. Нідерландці дуже привітні та по-простому одягаються, а дітей возять на велосипедах.

10 Must to see в Амстредамі:
1. Побачити старовинний квартал Грахтенгордель (перекладається як кільце каналів).
Кожен з цих каналів є особливим і не схожим на інший.

2. Будинок, де жила Анна Франк, особливо тим, хто читав її щоденник. Дуже символічно, що ми побачили будинок саме на день народження авторки 12 червня.  Цитати з її книги можна прочитати тут.

3. Побувати в парку Вондела.
Ну ніба це не краса?

4 Відвідати площу Дам та Королівський палац.

5 Відвідати музей Ван Гога та Рейкс музей.
Поруч знаходиться Музей Ван Гога

6. Помилуватись квітами на квітковому ринку.

7. Спробувати справжнього голандського сиру та нідерландське пиво (ми продегустували Amstel).
8 Сфотографуватись біля знаменитих букв "I amsterdam" (найкраще вечером).

9. Відвідати музей та пам'ятник Рембрандту.

10. Побувати в Magma Plaza. Цей будинок виконаний в фламандському стилі і дуже цікавий зовні та всередині. Тут знаходиться торговий центр.

Дещо погода в місті була нелітня, але справжнім мандрівникам це ніколи не зіпсує настрою.
Після чудового дня ми відправились до нашого хоста Дениса. Дорогою, в супермаркеті ми поспілкувались з парою з Чернівців, що нам побажали щасливої і насиченої подорожі.
Використовуючи вкотре каучсерфінг, розумію, що це середовище однодумців, чудові знайомства, приємні посиденьки допізна (навіть, якщо ти стомлена, і завтра чекає насичений день), обмін розповідями про подорожі та планами на майбутнє. Такий досвід є дійсно цікавим.
Наступного ранку було сонячно і ми поміняли курс в сторону Утрехту. Спочатку нам не стопилось, допоки, якийсь водій не підказав підійти вперед. До цього я засумнівалась, що Нідерланди країна автостопного раю. Підказка була правильна, ми привернули до себе увагу, помахали перехожим і тут зупинився водій прямо в Утрехт! Я переконалась, що найкращий спосіб вивчити англійську - це спілкуватись з носіями мови та в подорожах.

Після милого Утрехта ми відправились в Ейндховен. Місце для стопу було знайти нелегко, треба було добре дослідити карту. Коли ми все ж його знайшли були досить стомлені, тому водії не реагували. Якась нідерландка під'їхала на велосипеді до нас зі словами: "Smile". Спрацювало, адже нідерландці дуже привітні! Нам зупинився водій, що їхав до Мастріхта. Ми весело з ним спілкувались, навіть не скажеш, що ми вперше бачимось. Він нагодував нас та дав смаколиків на дорогу. Ми в свою чергу магніт та листівку зі Львовом (обіцяв приїхати) та селфі.
Еко-зупинка в Ейндховені
На місто в нас було кілька годин, щоб встигнути на останній автобус в аеропорт. Водієм якого була жінка. На жаль, він не працює вночі і час з 12 ночі до 04.30 ми провели на вулиці, але ми не одні такі. В літаку я просто заснула. Ох, цей мандрівний досвід!
Нідерланди на мене справили дуже приємне враження. Амстредам, як місто мрії не розчарував (я ще повернусь сюли в сезон тюльпанів). Недоліком є лише те, що магазини дуже швидко закриваються, в неділю не працюють. Нідерланди це зовсім інша культура, ця країна не схожа на ті, які я відвідала рініше. Тут активне вечірнє та нічне життя, після роботи чи на вихідні всі відпочивають в пабах, кафе і нікуди не спішать. На набережній, в парку чи на траві городяни просто сідають/ лягають на землю та насолоджуються життям. І не думають про чужу думку. Ми були в місцях, де почуваєшся вільним і таким як ти є.

Так завершився наш eurotrip з безліччю емоцій. Є речі, які неможливо забути, досить вийти з власної зони комфорту, побувати в новому місці та відчути дух іншого міста. Я зрозуміла, що мрії, здійснюються, якщо в них вірити. Немає недосяжних речей, варто лише дочекатись та проявити терпіння. Ця поїздка була дуже насиченою та надихнула не зупинятись на досягнутому, а відкривати інші горизонти. З виконаною мрією з'являються нові плани та ідеї.

В підсумку:
3800 км/9 днів/ 2 літаки/2 поїзди/ 4 автобуси/ 14 машин/3 країни/9 міст.
Маршрут: Львів- Варшава-Брюссель-Антверпен-Роттердам-Дельфт-Гаага-Амстердам-Утрехт-Ейндховен-Варшава-Жешув-Львів.
Бюджет ~100 євро.

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)