Перейти до основного вмісту

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює!

Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу.
Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі.
Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста.

Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює! 
Я люблю історичні романи, що відображають подій з минулого України. Цей роман про війну, мир, кохання, стосунки, людську доброту та підтримку. Про помилки, доленосні рішення, силу віри. 

Це перша книга, яку я прочитала цього автора, а роман став кращим за десятиріччя. Добре, що я відкрила для себе такого талановитого письменника. Та чудовий роман, який написав В. Лис.
З радістю познайомлюсь з іншими його витворами.

Такі сучасні письменники вселяють надію, що українська сучасна література має шанс на визнання! Нам варто оцінити їхню творчість. Адже є чим пишатись!

Роман екранізовано, і це мене дуже порадувало. Як приємно переглядати українські фільми.
Сюжет поділено на 4 серії і можна назвати серіалом. Саундтреком до якого стала популярна пісня мого улюбленого гурту Океан Ельзи "Не йди".

Фільм вартий уваги і порадує поціновувачів українського кінематографу.


Коментарі

  1. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Подорожуючи автостопом на волині, один місцевий водій мені порадила цю книгу, бо ми як раз проїзджали через с.Згорани в якому і проходять всі дії по книзі
      Книгу я не читав, якось на очі потрапив фільм
      Фільм я теж котірую і раджу всім! Достойний!

      Видалити
    2. Рекомендую ще книгу прочитати книгу. Сценарій фільму дещо змінений від роману.

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)