Перейти до основного вмісту

Шлях до мрії. Брюссель - Антверпен.

Королівська торгова галерея (Les Galeries Royales Saint-Hubert)

Після прогулянки Варшавою на нас чекав аеропорт Модлін, звідки ми вирушили до Брюсселя. Я вперше летіла літаком і мала певні переживання, але переконалась, що це швидко і комфортно.
Близько 2 години перельоту і прибули в аеропорт Шарлеруа вночі. Залишатись ночувати тут не хотілось і ми попереднього знайшли варіант заїхати до міста з допомогою сервісу blablacar. На жаль, водій не знав де знаходиться потрібна нам вулиця і висадив нас біля якоїсь станції метро. Проклавши маршрут на карті ми вирішили пройтись до місця вписки. Наш хост не попередив, що живе в районі з великою кількістю арабів. Двом дівчатам було дещо моторошно, але ми цього не показали і вдали впевнений вигляд. До місця призначення дойшли без пригод, розбудили сусідів нашого хоста, але таки знайшли його.
Наступного дня розпочалось знайомство з столицею Європейського Союзу. Після нічної прогулянки думки були неоднозначні, але нас цікавили пам'ятки архітектури та визначні місця. І головна площа міста дійсно вразила своєю красою, доглянутістю. Розкішний готичний стиль додавав вишуканості. В Брюсселі перемішані багато стилів архітектури, пізніше це явище було названо терміном "брюсселізація".

Приклад "брюсселізації"

А ще там комікси вважаються мистецтвом і там їх безліч. Погода в міста змінюється часто і є непередбачуваною. В місцях, де ми бували нам зустрічались приємні люди, які посміхались і говорили: "Бонжур", коли ми відповідали: "Hi", вони переходили на англійську і казали: "Hello". Це так приємно!
Варто відвідати:
1. Grand place. Це головна площа міста. Одна з найкрасивіших у Європі.

Ратуша на площі не менш красива і нагадує віденську.

Цей витончений готичний стиль дуже ефектний.

2. Дім короля або "Хлібний дім".

3. Європейський парламент в якому проводяться екскурсії.
Дуже цікаво було спостерігати за європейськими політиками, що виходили з парламенту з наплічником та сідали на свій велосипед.
Дорогою до парламенту ми побачили ось таку панорамку з видом на Ратушу.

Дуже цікавий ландшафтний дизайн в місті.

4. Катердальний собор. Церква знаходиться на межі старої і нової частини міста. Собор займає важливе місце серед архітектурних пам'яток Бельгії.

5. Церква Нотр Дам дю Саблон.

Сквер поблизу церкви виглядає так.

Найбільше я люблю панорами міст, випадково, блукаючи містом, ми побачили ось таку:

Суміш стилів та епох.

Такі екзотичні дерева прямо посеред дороги.

Старовинними вуличками Брюсселя

Далі ми вирушили до Антверпена автостопом. В Європі головне правило вдалого пересування таким способом - вибір нормального місця. В іншому випадку можна зависнути надовго. Оскільки навігатор Maps me підвів з прокладанням маршруту, було нелегко знайти потрібне місце. Знаходитись на автобані пішоходам заборонено, а обочин не так і багато та штрафи досить великі. Але досвід автостопу ми отримали дуже великий. За порадою водія автобуса ми написали табличку з містом куди прямували і підійшли трохи вперед, бо водіїв збивало з пантелику наше місце. Досить швидко зупинився вірменин з яким ми проїхали кілька км. Наступне очікування було теж недовгим, їхали вже з бельгійцем. До самого міста він нас недовіз, тому ми під'їхали автобусом. Таку маленьку відстань ми подолали довше, ніж очікували, тому пішли знайомитись з Антверпеном.

Другий за величиною в Європі місто-порт є більш автентичнішим, ніж Брюссель. Тут більш поширена нідерландська мова (англійську розуміють усі), не має великої кількості арабів, проте можна зустріти хасидів на самокатах чи велосипедах. Діамантові квартали дуже ефектні і можна милуватись дорогими вітринами.

Панорама Антверпена
Фламандське місто Антверпен сподобалось більше, ніж Брюссель. Тут багато визначних пам'яток, красивіша архітектура та затишна атмосфера. Місто з приємним кліматом і "морськими" бризами.

8 речей, які варто зробити в місті:
Відвідати Grotte Markt - найяскравіша площа Антверпена. Ратуша та фонтан Брабо на площі складають архітектурний ансамбль в стилі ренесанс. Площа дуже захолююча зі своїми "діамантовими" будиночками та привертає увагу багатьох туристів.

Побачити Собор Богоматері - римо-католицька церква 14 ст. Це справжній символ Антверпена. Північна вежа собору висотою 123 метри вигладає грандіозно.

Ранок в Антверпені з видом на вежу собору.

Погуляти набережною річки Шельда.

Вид з набережної на місто.

Відвідати замок Стен.

Ось такі еко-фасади замку.

Побачити залізничний вокзал. Його величність вражає.

Можна ще покататись на колесі огляду біля вокзалу.

Унікальні діамантові квартали з безліччю крамницю неможливо не відвідати. Саме кількістю діамантів славиться це бельгійське місто.

Поблукати старовинними кварталами.

Відвідати вежу в MAS Museum. Вхід на вежу музею безкоштовний, де можна побачити чудесну панораму з видом на порт. Це найкращий момент в місті. Вид неймовірний, я зрозуміла, що в мене з'явилась пристрасть до панорам та краєвидів нових міст.

В Бельгії варто спробувати бельгійські вафлі та шоколад, пиво (найвідоміше Duvel). А шоколадних крамниць там безліч, гарно оформлені з смачним запахом шоколаду та дегустаціями.

Бельгія справила враження розвиненої країни, з великою кількістю мігрантів, високими цінами і приємними людьми. Як не дивно тут 3 державні мови, 2 корінні народи, але рівень життя високий. Люди тут ведуть розмірений ритм життя, після роботи часто відпочивають в пабах. Велика кількість поліції в багатолюдних місцях дещо насторожує, але все в рамках безпеки.

Бюджетні ідеї подорожі:
1) Бельгія досить дорога країна, найдешевший хостел обійдеться у 15 євро. В Брюсселі та Антверпені нам пощастило знайти вписку на Каучсерфінгу. Велика подяка нашим хостам.
2) Французький сніданок за 2 євро в Макдональсі, напевно найбюджетній спосіб перекусити. А круасани дійсно смачні!
3) Вартість blablacar-поїздки Аеропорт Шарлеруа-Брюссель 6 євро. Автобус Flicbo коштує 14, це дорожче, ніж авіа-квиток. пропозиції слід шукати на бельгійській версії сайту (https://www.blablacar.be/). Там присутня попередня оплата, проте водій отримає кошти, після поїздки.
4) Авіа-квиток Варшава Модлін - Брюссель Шарлеруа 10 євро. Це дуже бюджетна ціна, навіть для українців, завдяки лоукосту Ryinair. Головне, пройти он-лайн реєстрацію, мати тільки ручний багаж і без вибору місця в літаку. Більш детальніше читати тут. Всього 3 умови, щоб сказати "Так" назустріч мрії.

1. оце крутезно!)
    кафедральний собор трохи нагадує нотердам в парижі
    лоукост приємно вражає цінами!
    ти молодець!)
    напиши може якось як проходять зустрічі з хостом на вписці
    чи не виникає мовного барьеру або якихось культруних протирічь?

Відповіді
    1. В Парижі я ще не була.(**,)
      Щодо вписки, стараюсь шукати укр. чи рос. мовних хостів. Тоді не виникає.

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)