Перейти до основного вмісту

Закон порожнечі

"Якщо вам потрібні нові черевики, викиньте старі. Якщо вам потрібно новий одяг, почистіть вашу шафу. Ви повинні з доброї волі розлучитися з вашими стереотипами, щоб відкритися для нового".

© Ренді Гейдж

 Це дуже вдала цитата. Після її прочитання я зрозуміла, що ми часто загромаджуємо себе непотрібними речами, які нам заважають жити. Правильно, щоб отримати щось нове потрібно позбутись від старого. З кожною річчю виникають певні асоціації та емоції і не завжди вони є позитивними. Не потрібно накопичувати енергію, яку зберігають ці речі. І справа не тільки в матеріальних речах, позбутись слід і негативу, якщо такий накопичився.
Фото з інтернету

Я давно хотіла піти на нову роботу, купити новий одяг, ноутбук. Ніяк не могла придбати і не те, що грошей бракувало. Просто не хотіла їх витрачати. Але в цьому і суть цього закону, чим легше ми віддаємо, то і легше нам щось отримати. Роботу не хотілось змінювати, так як перебувала в так званій "зоні комфорту".
Я часто казала, що починаю з чистого листка, але неприємні спогади заважали йти далі. В голові постійно виникав монолог, який би я хотіла сказати одній людині і не мала можливості це зробити, тоді я просто описала це. Я писала все, що думаю, бо знала, що ці слова не будуть ніким прочитані. І мені стало легше.


З чого  можна почати?
Я почала з матеріальних речей. Поприбирала в шафі, викинула непотріб, навела лад на робочому столі, позбулась старої косметики. Не треба залишати речі "на чорний день", тому що ми підсвідомо створюємо ситуації, що він і настає. Речі, які для мене були зайвими віддала тим, хто цього потребує. Інколи для того щоб отримувати, потрібно віддавати більше. Оскільки, в мене змінились плани щодо домашньої бібліотеки я продала книги, які загромаджували вільний простір. Мінімалістом після цього я не стала, але побільшало місця.

Ви хотіли змінити імідж, а не наважувались? Може і настав час? Сходіть в перукарню, на манікюр.

Потрібно оновити гардероб? Зробіть це для власного задоволення. 

Не подобається фігура? Зробіть щось для її покращення.

Хотіли подорожувати? Почніть.

Маєте ідеї для реалізації? Працюйте над ними, але робіть все сьогодні, не відкладаючи на завтра.

Що потрібно зробити для нематеріального очищення?
1.Якщо в вас є ситуації, за які треба вибачитись чи подякувати, але ви не маєте можливості це зробити, то напишіть лист-подяку та лист-вибачення.
2. Якщо в вашій голові виникають питання чи ситуації, які потрібно вирішити, а ви не знаєте як, то просто опишіть їх. Це дасть змогу аналізувати ситуацію і знайти вихід. Адже проблеми не такі складні, як здаються.
3. Ведіть щоденник, і описуйте неприємні ситуації, які з вами відбулись. Ви очиститесь від "сміття" в вашій голові. Окремо фіксуйте усі чудові ситуації, що відбувались з вами, щоб підсвідомо налаштуватись на позитив.
4. Створіть список речей, що надихають. Це дасть вам можливість розвивати себе. Якщо вам потрібно буде натхнення, ви знатимете, що робити.
5. Медитуйте. Адже медитація допомагає розслабитись та позбутись від посторонніх думок.
6. Підіть з роботи, яка не подобається. Як сказав Конфуцій: "Оберіть собі роботу до душі, і вам не доведеться працювати жодного дня в житті".
7. Знайдіть хоббі. Те, яке буде приносити вам задоволення на дозвіллі.
8. Видаліть музику, з якою пов'язані неприємні асоціації чи спогади. А натомість створіть playlist приємної музики.
9. Якщо вам не подобається якась людина, скажіть їй про це. Або не спілкуйтесь з тими, хто в вас викликає роздратування чи постійно жаліється.
10. Змінюйте ставлення до ситуацій, на які ми не можемо вплинути. Це допоможе уникнути розчарування.
11. Відпустіть. Не тримайте нічого в собі. Всій енергії потрібно давати вихід.
12. Мрійте та фантазуйте. Як сказав  Шимон Перес: "Рахуйте подумки ваші досягнення і мрії. Якщо ваших мрій більше, ніж досягнень – значить, ви все ще молоді".

В житті чи в пам'яті не має опції Ctrl+alt+delete. Але самостійно вирішуємо залишатись на місці чи зробити крок вперед.


Чи настали зміни в моєму житті? Так, і думаю, що вони на краще.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)