Перейти до основного вмісту

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.


Цю подію я очікувала 2 роки, стільки часу пройшло від останнього його турне. На концерті пролунали старі відомі хіти та нові, з досить ліричного альбому під назвою «Без меж». Група існує 22 роки, склад якої змінювався, вони розвивались, росли і отримали визнання в Україні та за її межами. Стиль музики – україномовний рок, це тішить, бо саме з цієї групи я почала слухати українську музику і оцінила її якість. Після чого почала відкривати нові молоді українські гурти. Як на мене ідея таких груп – це об'єднати навколо себе велику кількість людей з спільними інтересами, поглядами. Не просто слухачів музики, а щирих поціновувачів. 

Мене радує те, що ця група народилась в моєму рідному місті Львові. Як сказав Святослав Вакарчук: "мої фани кажуть, що у Львові немає річки, за те є найкращий океан". Для мене це так званий предмет гордості. 

Всі ці очікування виправдали себе, бо 3.5 години концерту пройшли на одному диханні.  Близько 40 тис. шанувальників співали пісні в унісон з Океаном, стрибали, це був той випадок, коли «адреналін підіймається з колін». Такий собі виплеск емоції в нашому буремному житті. Скептики скажуть не час організовувати такі концерти, бо криза, війна і т. д. А жити коли? Краще не відкладати нічого на завтра.

Атмосфера, що панувала на стадіоні була надзвичайною, яку непросто описати словами, її треба було відчути і побувати на цьому концерті. Такі моменти закарбовуються в моїй пам'яті надовго. Енергетика цього концерту вражає, адже воно чимось особлива. Заходи такого характеру допомагають наживо почути і побачити своїх кумирів, адже виконання на стадіоні відрізняється від студійного звукозапису. Після таких концертів навіть не сильні фанати стають справжніми фанатами, сказала я ці слова після концерту памяті Кузьми Скрябіна, що відбувся торік на тій же Арені Львів.

Лідер гурту та вокаліст Святослав Вакарчук входить і перелік моїх кумирів. Ця людина є прикладом для наслідування для багатьох. Мені подобається його світогляд, принципи. Його творчість дає зрозуміти його сутність, адже кожну пісню він пише сам, і можна побачити його щирість. В різні періоди мого життя музика Океану Ельзи надихала, піднімала настрій, була розрадою. В деяких піснях я знаходила потрібні слова в потрібний час. Бо багато з них наповнені філософського змісту, дехто їх називає пророчими.

Я за те, щоб в Україна було побільше таких гуртів та їх лідерів, які творять якісну сучасну українську музику, а творчістю яких захоплюються мільйони. Кожному потрібне джерело натхнення (відразу згадую нову композицію «Джерело», яка не прозвучала на концерті), я знайшла їх. Та завжди відкриваю щось нове.

Жити потрібно по принципу: «Люби, те що робиш і роби, те що любиш». А саме такі концерт допомагають відчути увесь драйв життя та неповторність кожного його моменту.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)