Перейти до основного вмісту

Як почався 24 рік мого життя або поїздка у Відень за 30 євро

Цього року я обрала нетрадиційний спосіб святкування дня народження. А точніше, подруга подарувала квитки до Відня. Як на мене, враження - найкращий подарунок. Дякую тобі Наталя! Це те, що відбулось та залишило неймовірні спогади. Я завжди вважала день народження особливим днем, і те як я його провела запам'ятається надовго.
Я знала, що доля мене зводить з потрібними людьми. Так я познайомилась із Марією (вона ризикнула та отримала візу за дуже короткий термін), яка вирушила зі мною та вищезгаданою подругою Наталею.
День народження почалось вдало: купу привітань, коротке святкування зі солодощами на роботі та підготовка до виїзду, котрий був о 3 ночі. З корабля на бал. Я не жалію, що проміняла пишні святкування на коротеньку мандрівку. Щодо привітань, то їх було дійсно багато, надіюсь, що вони були щирі та мої найзаповітніші мрії здійсняться!
Хофбург - резиденція австрійських Габсбургів.

Наш маршрут був через Краків (таке враження, що всі дороги ведуть до нього), куди ми заїхали через блаблакар . Подрузі, яка тут вперше ми показали місто. А самі просто гуляли, насолоджувались. Вкотре Краків передає свою чудову атмосферу середньовіччя. Вже традиційно сходили в Млєчний бар на польський суп - журек. Краків зустрів нас дощем, але це не зіпсувало настрій. Коли вчишся підлаштовуватись під довколишнє середовище, то стає простіше та безпроблемніше жити.
Далі дорога до Відня зайняла близько 7-ми годин. Вранці ми прибули та почекали поки розвидніється. Чудова погода посприяла нам у цій мандрівці. Кортіло побачити місто, так як ми приїхали на 1 день. За цей короткий час важко побачити все, тому ми старались акцентувати час на найбільш визначних місцях.
Відень надзвичайно великий та красивий, з безліччю кількістю пам'яток архітектури. Порада: складіть маршрут їх відвідування, так простіше познайомитись з містом. В нас не було чіткого маршруту, тому ми інтуїтивно гуляли і фотографували. Зустрічаючи на кожному кроці якесь визначне місце. Ось наприклад випадково ми зайшли на вулицю Мozartplatz, де в дворі побачили цікавий пам'ятник-фонтан.

Далі просто фото для ознайомлення з цим дивовижним містом:

Ось такі доглянуті фасади у Відні.

День розпочався чудово. Яскраві сонячні промені додавали настрою.

Карлскірхе - католицька церква 18 ст. в стилі барокко.

Поряд з Карлскірхе знаходиться один з навчальних закладів у Відні.

Віденська державна опера 19 ст. в стилі неоренесанс.

Ідилія по-віденськи.

Миловидний вхід в театр.

Будинок метеликів, що на жаль був зачинений.

Дана будівля - частина палацу Хофбург. Тут знаходиться музей Ефеса.

Біля входу в музей.

Римо-католицька церква св. Петра в стилі барокко.

Одна з найвизначніших пам'яток - собор св. Штефана, виконаний в готичному стилі.

Фасад собору - символу Австрії.

Інтер'єр собору вражає.

Палац Бальведер - перлина Відня.

Вхід в подвір'я палацу.

Колесо огляду в розважальному парку Пратер.

На березі річки Дунай.
Далі ми продовжили знайомство вже з вечірнім містом.
Бургтеатр 18 ст. Стиль - необарокко.

Найпрекрасніша споруда Відня - ратуша. Її варто побачити на власні очі.
Стиль - неоготика.
Збудована в 19 ст. є символом величі монархії Габсбургів.

Відень - це місто класичної музики, вишуканої архітектури, кав'ярень та знаменитих солодощів.  Місто романтики. Місто-історія, тому що одне з найстаровинніших в Європі. Ще одна столиця на Дунаї, яку я відвідала. Кількість памяток архітектури важко перелічити, вони тут на  кожному кроці. Багато з них помпезні та величні. Без емоцій Відень важко побачити - маштабні споруди та будівлі зачаровують погляд. Естетична насолода гарантована при відвідуванні австрійської столиці. Тут навіть не потрібно бути мистецтвознавцем. Очі побачили та в памяті відклалась краса цього міста. А світлини досі нагадують про цю подорож.
Відень надихає та зачаровує. Місто захоплює. В нього неможливо не закохатись з першого погляду.

Відень - місто, з розвиненою інфраструктурою та високим рівнем життя. В мене асоціація, як з ідеальним містом. Столицю Австрії визнано однією з найзручніших в Європі для життя. Місто де газету можна купити під домом, де прибрані вулиці, відсутність суєти, де сортують відходи, де на вокзалі замість касирів - автомати.

З Австрією в мене позитивні асоціації. Львів перебував у складі Австо-Угорської імперії в 18-20 ст. і саме на цей період припадає розвиток міста. Те культурне надбання, котре ми маємо завдячуємо австрійцям (і не тільки). Котрі багато вклали в архітектурний розвиток та залишили нам багато визначних місць, котрими дотепер милуються туристи. У Відні я зустрічала схожі будівлі і приємно згадувати, що в рідному місті є частинка Австрії.
Один день однозначно мало, щоб повноцінно побачити місто, але я не звикла чекати кращих часів. Якщо випадає можливість, то стараюсь використовувати всі моменти. З кожною мандрівкою з'являється все більше досвіду, який можна назвати критичним. Вміння знаходити вихід в непередбачуваних ситуаціях важливий для повсякденного життя.

Ця поїздка обійшлась досить бюджетно і тепер можна розказувати друзям як можна заїхати у Відень зі Львова та назад за 22 євро.
1. Дорога Львів-Краків 250 грн. Це виявився найдешевший варіант на сервісі blablacar. Правда перетин кордону зайняв близько 6-ти годин. Порада: перш, ніж бронювати поїздку запитуйте ціну. Часто вона є більшою від тієї, що вказана на сайті. Наш водії був добросовісним і пригостив нас шоколадом з передбаченням. Моє: "Успіх - це сума результатів всіх маленьких кроків, які ти робиш щодня". Як надихає!
2. Квитки Краків - Відень та Відень - Краків 27 зл. Перевізник Polski bus є одним з бюждетних польських перевізників.
Якщо купувати квитки раніше, то є ще дешевші ціни. Ми придбали їх десь за 3 тижні.
3. Краків- Жешув 10,5 зл через той самий Polski bus. Квитки куплені за 3 дні. Єдиним нюансом було те, що автобус запізнився на 1 годину і був великий ризик не встигнути на електричку Жешува та автобус до Перемишля.
4. Жешув - Перемишль електричка regio 10,5 зл. Вона їде на кілька хвилин довше та дешевша двічі від потягів інтерсіні. Ми використали тариф поланчєніє в добрей цене.
Ця електричка була досить чистою та теплою з нормальним туалетом та смітником біля сидінь.
5. Перемишль - Медика автобус 2 зл. Цієї поїзки ми перевірили своє везіння і таки встигли на останній рейс, що відправляється близько 20.00. Перетнути піший кордон було найкращою ідеєю, бо автомобільні черги були дуже довгі.
6. Шегині - Львів 30 грн. За українським часом в Шегинях ми були 21.20, а остання маршрутка відправилась о 21.00. Ми почали місцевих водіїв запитувати чи вони їдуть до Львова та вони захотіли 150 - 200 грн з людини. Ми не погодились і почали "стопити". Зупинився водій, що прямував до Львова і погодився підвезти за 30 грн на що ми і ще якийсь хлопець погодились. Дорога виявилась швидкою і комфортною.
Отже витрати, 50 зл та 280 грн, тобто це майже 22 євро.
Загальні витрати в подорожі близько 30 євро.

Ось так, помаленько, я здійснюю свої маленькі мрії. Те, про що думала ще з дитинства чи з юності зматеріалізувалось в чіткі плани. Мене захоплює сама організація подорожей і добре, коли все дається. Бюджетні мандри - це не зовсім легко (ми 3 ночі спали в дорозі в автобусах), але воно того вартує.
Відкривати світ, бачити багато нового, насоложуватись дивовижним - це те, заради чого варто подорожувати. Не відкладаючи на завтра, не чекаючи кращих часів. Їх може не бути. Ризикувати та робити божевільні вчинки допоки молоді. Жити так, як подобається. Ось який урок я взяла з цієї поїздки, бо якщо я сама не навчусь так жити, то і не зможу показати приклад своїм дітям.

"Хто не стукає - тому не відкривають. Хто не пробує - у того не виходить". Ошо

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)