Перейти до основного вмісту

4 музичні події червня у Львові

Настало літо і в кожного на цю особливу пору року є очікування і сподівання. Для мене чомусь літо є періодом змін, вирішення дилем, тому зараз воно проходить не так, як я собі уявляла. Але все, що не робиться, то на краще. Через брак вільного часу та інші обставини я не так активно подорожувала, як планувала. Тому замінила мандри культурною програмою та відвідуванням фестивалів. Я рада, що у Львові бурхливе світське життя і завжди можна потрапити на цікаві події, а часто безкоштовно. По соціоніці мій соціотип - Гюго. Коротко їх характеризують - "людина-свято". Напевно тому я люблю активно проводити час та відвідувати цікаві події.
Ось таке небо можна було побачити на фестивалі в Зашкові.



Усі музичні заходи, які я відвідала в червні є різними по стилях і напрямках в музиці, але варті уваги. Для мене музика є джерелом натхнення, але оскільки я меломан, тому слухаю різноманітних виконавців.

В червні я побувала на таких заходах:

1. Концерт гурту "Океан Ельзи" на Арені Львів. Свої враження я описала тут .

2. Молодіжний фестиваль Зашків 2016. Подія відбулась з нагоди 125-ї річниці від дня народження Євгена Коновальця. Проводився ювілейний 10-ий фестиваль в с. Зашків, Жовківського р-ну Львівської обл. Це місце народження видатного українського діяча.
Тезою фестивалю була фраза: "Свобода духу". Вразило те, що на території не продавалась алкогольні напої. Організатори за здоровий спосіб життя. Я підтримую їхню ідею, бо давня приказка говорить, що в здоровому тілі - здоровий дух.

Я вперше відвідала цей фестиваль і мені сподобалась атмосфера заходу. Сцена біля озера, наметове містечко, усюди чисто та охайно і багато молоді, яку згуртувала музика. Вхід був безкоштовним і це дало змогу багатьом відвідати цю подію.

Тут я відкрила для себе молоді українські гурти - "Шосте Чуття" і "Рай із твоїх снів". Також я побувала на виступі гурту "Мері" і "Антитіла". Щодо останнього, то мені раніше не виходило побувати на їх концерті. І метою на Зашківфесті було почути саме Тараса Тополю, гурт якого виступав останнім. Мені було абсолютно не важливо, що завтра потрібно на роботу, а на годиннику була перша година ночі. Виступ "Антитіл" я таки почула і була вражена емоціями, які панували та атмосферою. Музиканти буквально запалили публіку і передали свою енергію на виступі.

Я безмежно рада, що побувала на цьому фестивалі та вдячна організаторам та усім небайдужим, хто долучився до його проведення.

3. Lviv Yoga Day.
Цей фестиваль присвячений святкуванню міжнародному дню йоги і був не суто музичним. Безліч майстер-класів я, на жаль, пропустила, проте вдалось відвідати виступ гурту "W.A.Y.S." і  "Atmasfera".

Знаючи вокалістку гурту "W.A.Y.S.", я не була знайома з самою групою, але мені сподобався їхній виступ. Вони представили власну музику і виконали мантри під супровід музикальних інструментів.

 На виступі гурту "Atmasfera" є побувала теж вперше, але багато чула про них. Їхній стиль виконання є особливим. Музиканти співають мантри на санскриті, поєднуючи етнічний стиль з багатьма інструментами. Це просто неймовірне звучання, чарівний голос і прекрасне виконання. В прямому сенсі ця музика є піднесенням розуму, бо саме так дослівно перекладається слово "мантра" із санскриту.

Музика, що наповнює душу - саме так я можу охарактеризувати їхній репертуар.

Група заснована у Львові, тому мені приємно. що в моєму рідному місті живуть такі творчі особистості.

Велика подяка і організаторам Lviv Yoga Day, ви створили велике свято людям, які займаються йогою, провадять здоровий спосіб життя та тим, хто про це тільки роздумують. А також цей фестиваль приклад того, що потрібно ставати кращими і удосконалюватись фізично і духовно.

4. Alfa Jazz Fest
Участь в фестивалі беруть участь багато світових зірок джазу. І Львів опиняється в епіцентрі події, так як ця подія відбувається саме тут. Мені особисто приємно, що цей захід відбувається у Львові вкотре. Усі дні проведення фестивалю була насичена програма. Для зручності було облаштовано кілька сцен та фан-зон, де вхід був вільним. Тобто шанувальникам потрібно було просто прийти і насолоджуватись джазом. Також можна було купити квитки на сцену ім. Едді Рознера.

Я потрапила на цю подію в останній день. В честь дня Конституції України виступала переможниця Євробачення 2016 Jamala. Було приємно почути цю виконавицю на Alfa jazz Fest. Це свідчить про те, що українці можуть виступати на таких міжнародних заходах. І перемагати в конкурсах, тобто наші музиканти вміють творити якісну музику, не поступаючись зіркам світового рівня!

Щодо самого виступу, то Jamala була дуже живучою і запальною на сцені, передавши свою енергетику відвідувачам фестивалю. Їй чарівний голос доповнював джазовий квартет. Усі разом музиканти чудово відтворили неймовірну музику.  Цей виступ передав дух джазу, його суть.

Особисто для мене джаз - музика, що відчувається серцем. Ця подія варта уваги і я не пошкодувала, що відвідала Alfa Jazz Fest 2016.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)