Перейти до основного вмісту

5 порад для здоров'я та щастя

Ми часто не замислюємось над нашим життям і не звертаємо уваги на знаки, які нам даються для його покращення.


 Фото з власного архіву
Ідея про написання цього допису з'явилась після прочитання книг В. Синельникова "Щеплення від стресу" та "Полюби хворобу свою", де я багато корисного для себе почерпнула.

Що корисного я дізналась?
1. Автор наводить нову модель мислення " Я-хазяїн життя", яка в де чому переосмислює ставлення до навколишнього середовища. Тобто, потрібно позбутись моделі "Я-жертва", я навчитись відповідати за своє життя, за свої вчинки. Не можна когось звинувачувати в тому, що відбувається з нами, дорікати в наших негараздах. Пам'ятайте, що справа в нас самих.

2. Автор описує такі почуття, як провина, ненависть, образи, жалість, гнів, заздрість, недовіра, звинувачення, та дорікання. Чим глибше в душі ми затаїли їх, тим негативніше вони на нас впливають. Вони стають причинами наших хвороб. На підсвідомому рівні ми повинні аналізувати те, що відбувається і ставитись з вдячністю та любов'ю до всього. Ми є частинкою всесвіту, а не окремою його складовою. Потрібно взаємодіяти з навколишнім середовищем, приймати його.

3. Ми отримуємо те, носієм чого ми є. Наприклад, якщо випромінюєте злість, то і отримуєте злість по відношенню до себе, але з більшою віддачею. І навпаки, якщо віддаєте радість, щастя - ці почуття до нас повертаються. Принцип бумеранга. Також, ми звикли вішати людям ярлики: "всі люди погані", "не має чесних людей", цього робити не варто. Ви запитаєте чому? Проста відповідь, що нас оточує те, на що ми заслуговуємо. Наші думки матеріальні і часто отримуємо не ті результати, яких очікуємо, адже підсвідомість обирає те, що найбільше закарбувалось в пам'яті та мисленні. Часто це почуття, що описані в пункті 2.

4. Ізолюйтесь від негативу. Зробити це - надзвичайно складно, але потрібно фільтрувати наші думки, слова. Якщо думати про погане, то легше не стане. Це факт, краще думати про щось приємне і хороше. Таким чином, ви зберігаєте нерви, чудовий настрій, забудете про злість, уникнете стресу. Те саме із людьми, які постійно ниють і чимось незадоволені. Спілкуючись з ними, ми переймаємо на себе їхні проблеми. І цей негатив переходить на нас. Особисто я почувають після цього спустошеною.

5. Ми не повинні говорити: "За що мені це?" і "Чому це все відбувається зі мною?". Правильно формувати питання "Для чого?". Для чого нам дана конкретна ситуація? Для чого конкретна людина прийшла в наше життя? Для чого ми пережили якусь подію? Для чого ми потрапили в це місце? Для чого не поїхали туди, куди планували? Для чого ми реалізували/не реалізували конкретний план? Чого нас вчать події, що відбуваються?
Таких питань можна скласти безліч, якщо вас мучить совість чи ви дорікаєте собі в чомусь, то спробуйте відповісти на декілька з них. Зробіть аналіз відповідей.

Дієслова, які для мене пов'язані зі щастям та здоров'ям - це вміння пробачати та відпустити. Як відомо, в цьому світі нам нічого не належить і нічого ми не можемо втримати, тому такі речі потрібно відпускати. В прощенні є своя психологія, я це зрозуміла згодом, але без такого уміння неможливо бути по-справжньому щасливим.

Головне докладати зусиль. В мене була не одна депресія і 1000 спроб, але коли відпустила все погане, що відбувалось - стало легше. Ті позитивні зміни, що зараз зі мною відбуваються завдяки роботі над собою.

Все в житті нам дається для чогось і призводить нас до певних ситуації чи обставин, які нам не підвладні. Не потрібно розчаровуватись в житті, а просто продовжувати отримувати задоволення, і тоді ми побачимо, що все набагато простіше, ніж здається.


Автор N. P. (Enpe)



P. S. Кажуть, що вона має здатність очищати наші помисли. 

Як позбутись минулих спогадів читайте тут .

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)