Перейти до основного вмісту

Мандрівка до Кракова

Коли набридають сірі будні найкращим способом їх розфарбувати для мене є відвідання нового міста. Це прекрасно, коли ти мчиш назустріч чомусь незнайомому, відвідуєш нові місця і від побаченого ще довго перехоплює дух. А зроблені фотографії в будь-яку мить можуть відтворити в пам'яті спогади про поїздку.

Від часу останньої подорожі пройшло майже три місяці. І кожного дня я хотіла вирушити в мандри. Це відчуття заставляє не сидіти на місці, я позбулась відмовок, що не має часу/грошей/компанії. В ході планування я зрозуміла, що безвихідних ситуацій не буває, кожен "тупик" дає нам декілька інших можливостей.
Для подорожі я вибрала чудове місто Краків і шукала способи бюджетної поїздки. Я люблю організовувати подорожі, тому мені вдалось знайти оптимальний варіант перебування.
Коли я знайшла автобус, вартість якого дешевша, ніж таксі додому в новорічну ніч, я не змогла відмовитись від задуманого. Мої думки нарешті матеріалізувались і захотілось якнайшвидше побачити цю красу на власні очі.



Під час попередніх поїздок я робила помилку, щоб побачити якомога більше, ми галопом відвідували усі місця, а в результаті в пам'яті залишались розмиті спогади. Цього разу ми це виправили і спочатку милувались побаченим, а потім вже робили фото на згадку.

Дорога виявилась виснажливою, бо ми очікували на кордоні 10 годин, і прибули в місто близько 14 години. Я з подругою були втомлені, але знали, що в нас є лише 2 дні, щоб ознайомитись з Краковом, тому одразу вирушили в Старе місто. Погода була морозною, але нас це не лякало.
Громадським транспортом ми не користувались, тому що в історичній частині все розташовано компактно і можна пішки гуляти.
В місті дуже багато пам'яток архітектури та місць, які варто відвідати. Колись Краків вважався королівським містом і є так звана Королівська дорога, по якій мандрівник зможе відвідати усі найвизначніші місця.

Розпочнімо мандрівку королівським містом Краків.

Флоріанська брама

Барбакан, фортифікаційна споруда
Костел Преображення Господнього

Вулиця Флоріанська
 Маріїнська Базиліка - одна з найгарніших церков Кракова
На площі Ринок
Ягелонський університет

Вулицями Старого міста
Вечірнє місто вражає і його можна побачити по-іншому.
Торгові ряди Сукеніце
Всередині знаходиться ярмарок, де можна придбати сувеніри та колоритні товари.

Ось таким ми побачили місто в перший день перебування. На жаль, ми не піднялись на вежу Ратуші, щоб побачити панораму міста, тому що вона не працювала, коли ми відвідували місто. Але попри те, є багато інших цікавих місць. І в перший день я переконалась, що Краків - місто, яке вартує відвідин. Побувавши тут, можна по-справжньому відчути дух середньовіччя.

Наступного ранку, набравшись сил ми продовжили знайомство з цим чудовим містом.
На Грюнвальдському мості, вид на річку Вісла
Зимовий ранок виявився сонячним і морозним.

З берегу річки можна чудово побачити Вавельський замок.
Костел св. Йосифа знаходиться далеко від центру міста і знайшли ми його випадково.
Вулиця Гродська
Костел св. Петра і Павла
Зайшовши всередину, ми послухати 10-ти хвилинну екскурсію російською мовою за пожертву до храму.

Далі ми відвідали вищезгаданий Вавельський замок, вхід на який є безкоштовним. Платні лише входи в деякі музеї.

На території замку знаходиться Собор св. Станіслава і Вацлава. Тут поховані багато польських королів, а також А. Міцкевич, Ф. Шопен, Ю. Словацький. Дуже цікава пам'ятка архітектури. Побувавши в Кракові - Вавельський замок варто відвідати.

Також ми побували в єврейському кварталі - Казімежі. Він виявився дуже колоритним. Тут ми побачили синагогу Рему, Стару синагогу та синагогу Темпель.

 Театр ім. Ю Словацького. 
Це перше і останнє місце, яке ми відвідали під час нашої мандрівки в Кракові.

Подорож виявилась дуже пізнавальною. Місто вразило красою середньовічної архітектури. Поїздка залишила багато яскравих спогадів в серці. З'явилось натхнення продовжувати подорожувати. 
 
Якщо ви подорожуєте, як бюджетний турист, ось кілька порад, як заекономити:
1. Квиток Львів-Краків за 100 грн. Придбати можна на сайті www.ewe.pl.ua , потім його потрібно обміняти в касі автовокзалу.
2. Atlantis Hostel за 21 злотий на сайті www.hostelworld.com .
3. Спробувати польську кухню бюджетно можна в Bar Mleczny, що знаходиться на вул. Гродська 43 (ul. Grodzka).
4. За 40 злотих ми доїхали з Кракова до Львова завдяки сервісу Blablacar. Вартість у водія потрібно запитувати попередньо, адже часто вони відрізняються від тих, що вказані на сайті.
5. Продукти ми купували в польських супермаркетах, де ціни не кусаються і завжди можна щось знайти зі знижкою.

Після поїздки я повернулась з гарними емоціями і зрозуміла, що мрій збуваються, варто лише в них вірити.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)