Перейти до основного вмісту

Незабутні моменти 2015

"Нехай маленькі радості роблять приємним кожен день, а приємні дні складаються в щасливе життя!" (Невідомий автор). 

Що потрібно нам для щастя? Чіткої відповіді нема, але напевно, щоб нас кохали, бути здоровим, мир у світі. І щоб почуватись щасливим потрібно любити прості речі і маленькі дрібниці, радіти життю і жити в своє задоволення.

Тому я ділюся своїми щасливим моментами в цьому році.

Поїздка на лижі в смт Славське, Львівська обл.
Я люблю активно проводити час. Хоча кататись на лижах я тільки вчусь, проте ця поїздка була вдалою. Скільки позитиву може статись за один день! Катання на лижах для мене хороший спосіб відпочити, побувати в надзвичайно красивих українських Карпатах і просто весело повести час.
Злети і падіння бувають завжди. Ось так подібно до катання на лижах потрібно долати свої страхи та не боятись йти далі. Не має життя без помилок.


Катання на ковзанах .
Я ходжу на свої іменини на ковзанку вже кілька років підряд.  Це вже стало для мене традицією. Катання на ковзанах дарує мені багато емоцій. Я рада, що навчилась кататись на ковзанах. Скільки зусиль доклала, щоб нормально кататись, але я мала велике бажання, тому задоволена своїм результатом. Ця зимова розвага насправді дає можливість відчути всю насолоду цієї пори року. Якщо у вас багато енергії ходіть на ковзанку!

Перегляд фільму "Нескорений/ Unbroken (2015)".
Цей фільм заснований на реальних подіях і показує події ІІ світової війни. Спортсмен-бігун мріє побувати на олімпіаді в Токіо, а потрапляє в японський полон. Йому пропонують зрадити Батьківщину, а він не здається. Його зневажали, але він тримався. Його морально та фізично знесилили, проте він не зламався. Він не боявся ворогів. Він не скорився.
Фільм показує силу людського духу, терпіння. Правду кажуть, що людині не дається більше, ніж вона може витримати. Рекомендую цей фільм для перегляду.

Зустріч одногрупників. 
Під час навчання ми багато засвоїли уроків життя і здобули багато корисних знань. Як приємно зустрічати своїх одногрупників з якими провчилась 3 роки! І багатьох з них я не бачила майже 4 роки. Є що розказати і послухати. Такі зустрічі потрібні, щоб обмінюватись досвідом, згадувати веселе студентське життя. Такі зустрічі надихають.
Не забувайте свою Альма-матер!

Концерт пам'яті Скрябіна у Львові.
Цей концерт закарбувався в моїй пам'яті надовго. Він викликав стільки емоцій, що хотілось заплакати. До цього концерту я сприймала Скрябіна, як простого виконавця. Але після виконання його пісень друзями, я зрозуміла, що це особистість. Так, його творчість на любителя. Але, він був унікальний в своєму роді. І як казали учасники концерту, він назавжди залишиться в наших серцях.
Дуже знаковим було те, коли Сашко Положинський сказав, що Кузьма тут, поряд з нами, почав крапати маленький дощ, через декілька хвилин він перестав падати.


Alfa-jazz fest у Львові
Я завжди відкриваю для себе щось нове. Відвідавши цей фестиваль я відкрила для себе джаз. На цій події було багато іноземних виконавців, їхні виступи були просто неймовірними. Джаз - чудовий музичний напрямок. Музика, яка не завжди потребує слів, бо відчувається серцем.


Поїздка в Перемишль, Польща
Перша подорож в зону Шенген. Більше читайте про поїздку тут .


Йога-тур в Затоці Одеської обл.
Цього літа в мене була мета - піти в нормальну відпустку і поїхати на море. І я все зробила щоб її реалізувати. Так як не знайшлось компанії, я вирішила поїхати в 4-денний йога-тур "Натхнення на морі". І не пошкодувала про це. Поїздка залишила багато чудових спогадів і була дуже пізнавальною. Я багато нового дізналась про йогу, побувала на майстер-класі зі східних танців і спробувала їх танцювати. Також нам читали лекції для жіночого саморозвитку. А світанок на морі - неймовірне і незабутнє видовище.
Сонце, море, гарна погода, чудова компанія, позитивні емоції, що може бути краще для хорошого відпочинку? Натхнення я дійсно отримала, морально відпочила і "перезавантажилась". Велике дякую організаторам поїздки!



Автостопна мандрівка Рівненщиною.

Повну версію незабутньої подорожі Ви можете знайти  тут.

Концерт Vivienne Mort.
Виступ почався лірично, але потім виконавиця порадувала нас драйвом своєї музики. Під час концерту панувала чудова атмосфера, яка залишила море емоції. Вокал просто неперевершений, хоча і стиль виконання досить неординарний.


Концерт O.Torvald.
Концерт пройшов незабутньо, атмосфера була вражаюча. Драйв під час виступу неможливо передати словами, на таких концертах слід побувати, щоб довго ще згадувати такі миті. Соліст Женя Галич пошкодив ногу під час стрибку на сцені, і сказав чудову фразу: "Одна нога ціла, і це вже немало". Ці прості слова наповнені великим змістом. Коли ми кажемо, що в нас все погано, згадаймо, що в нас є дві ноги, дві руки, одна голова і одне життя, тому все в наших руках!
Їхня творчість піднімає настрій, інколи від деяких композиції стає сумно, але така українська музика точно залишає слід в серці.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)