Перейти до основного вмісту

Слова вдячності

      Одне з завданнь, яке потрібно виконати під час проходження курсу "Психологія стресу на способи боротьби з ним" на українській освітній платформі Prometheus - це згадати людей чи події в нашому житті, яким чи за які ми хочемо подякувати. От і я вирішила про це написати.

       Кому я хочу подякувати?
№ 1 - це батькам. Якби не ви, мене б зараз не було. Дякую, що ВИ є.
Дякую за любов, якою ви мене наділили.
Дякую за все, що для мене зробили.
Дякую за те, що підтримуєте у важкі часи.
Дякую за виховання. 
Дякую за те, що навчили цінувати те, що маєш.
Дякую за те, що навчили бути чесною та любити життя.
Дякую за те, що навчили відповідати за свої вчинки.
Дякую за все. Ви - найкращі.



№ 2  - моїм найкращим друзям. Тим, що справжні, і дружба з якими з кожним роком міцніє, як вино.
Дякую за те, що доля подарувала мені найкращих друзів.
Дякую за те, що поряд.
Дякую за те, що розумієте мене з півслова.
Дякую за те, що підтримуєте мене і можете вислухати.
Дякую за щирість.

 № 3 - моїм вчителям і викладачам. Тим, які надихали до нових звершень.
Дякую за ті знання, які ви нам дали.
Дякую за те, що дали уроки життя.
Дякую за те, що мотивували вчитись.
Дякую за професіоналізм.
Дякую за те, що виховували нас, як слід.

 № 4 - тренерам з йоги. Тим, для яких йога це не просто заняття, а спосіб самореалізіції і самовдосконалення.
Завдяки вам в мене склалось позитивне враження про йогу.
Дякую за те, що надихнули займатись йогою.
Дякую за те, що ділились своїми навичками.
Дякую за те, що проводите чудові заняття.
Дякую за те, що показуєте приклад для наслідування.

№ 5 - подіям, які відбуваються зі мною або навколо мене. Все, що робиться не просто так...
Дякую подіям, які чогось навчили.
Дякую помилкам, які надали мені урок.
Дякую позитивним моментам, які запам'ятались.
Дякую знакам долі, що підказують шлях  до істини.
Дякую інтуїції, що допомагає робити правильний вибір.
Дякую людям, які є в моєму житті.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)