Перейти до основного вмісту

Подорож в Прагу або жага до пригод

4 дні/ 2 міста
1700 км
3 автобуси/ 5 машин/ 1 електропоїзд
Я організувала вікенд, щоб відвідати чудове місто Прага, яке було в моєму тревел-списку на 2016 рік.

Мандрівка почалась суботнього ранку, ми з подругою електропоїздом доїхали до кордону та перетнули його пішохідно, через пункт пропуску Шегині-Медика. Це найпростіший і найдешевший спосіб потрапити до Польщі і цього разу зайняв близько 2 годин.

Наша подорож була через Краків, куди ми поїхали автостопом. Можу сказати, що він в Польщі популярний і нам не довелось довго очікувати. Головне обрати правильне місце.

В Кракові мені довелось побувати майже 11 місяців тому. Тепер ми просто гуляли, насолоджувались містом. Я в ньому почувалась як вдома, і легко було згадати місця, де ми побували. Нам навіть карта не знадобилась. Перед Різдвом тут особлива атмосфера. Це одне з моїх улюблених міст.

Після прогулянки ми автобусом поїхали в Чехію. Після 7-ми годинного переїзду ми відпочили в хоста, який нас вранці зустрів.
Набравшись сил, ми вирушили на екскурсію від хоста Яна. Він не є професійним гідом, але розповів багато цікавої інформації, показав найвизначніші місця та дав поради що відвідати наступного дня. Пауло Коельо сказав, що найкращі гіди - жителі самого міста. Я помітила, що чехи пишаються своїми королями, видатними особами. Цінують історичну спадщину, яку залишили предки. Про це свідчить величезна кількість пам'яток архітектури та їх належний стан.

Прага велике та розвинене місто. До старовинної його частини ми їхали трамваєм. Квитки потрібно купувати в автоматах (переважно на зупинках). Ми обрали найдешевший на 30 хв за 24 крони. З автостанції ми їхали зайцем, бо не знали де купити квиток, штраф за безквитковий проїзд 800 крон, тому більше ми так не робили.
Розпочали ми знайомство зі Староміської площі, де розташована міська Ратуша, костел Божої Матері перед тином, пам'ятник Реформафору Яну Гусу, асторонічний годинник та церква св. Миколая.

Міська Ратуша

Костел Божої Матері перед тином

Пам'ятник Яну Гусу

Астрономічний годинник
Щогодини біля годинника відбувається цікаве дійство, яке варто побачити.

Передріздвяне місто чудове. Атмосфера наповнена позитивними відчуттями. Ярмарки, ялинки, прикраси доповнюють цей дух. В цей період в Європі варто побувати, щоб назавжди залишились неймовірні спогади в пам'яті.

Далі ми відправились на Карлів міст. Де побачили річку Влтаву, яка є дуже красивою, додає мальовничості та загадковості місту. На мості помилувались краєвидами, видом на Празький град та загадали бажання. Якщо вірити, що вони збудуться, то так і буде!
На Карловому мосту
Тут загадують бажання

Вид з Карлового моста

Вид на Празький град

Вид на Карлів міст

Прага - романтичне місто. Тут все казкове та вражаюче. Безліч пам'яток архітектури, музеїв, храмів. Тут можна весело та активно провести час, адже є велика кількість атракцій для мандрівників. Столиця Чехії користується популярністю в туристів, котрі хочуть пізнати старовинну Європу. Багато місць тут викликають захват. Можна захоплюватись маленькою вуличкою, кам'яницею. Кожна споруда неповторна.

Далі ми відправились в Празький град, щоб побачити собор св. Віта, що височіє на пагорбі. Він дуже величний та надзвичайно великий. Собор є символом Праги, архітектурно виконаний в неоготичності стилі.

Всередині прикрашений віртажами. Інтер'єр храму не менш красивий.

Собор святого Віта ще досі мерехтить перед моїми очами, його красу та величність неможливо описати. Цю дивовижну пам'ятку варто побачити, коли відвідуєте Прагу.

З території Празького граду можна побачити неймовірну панораму міста, яка є захоплюючою.
Важко було відірвати погдяд від надихаючого виду на місто.

Оскільки в нас було 2 дні, ми побачили як вечірнє місто, так і вдень.

Денне місто допомагає краще роздивитись його красу та намилуватись. Бо тут очі розбігаються від побаченого. Погода вдень була доволі морозна, але сонячна. Але, як написав Ян відгук про нас з подругою: "неважливо, яка погода, дівчата можуть годинами гуляти містом, щоб насолодитись ним"

Дуже неординарна будівля, яку варто побачити в Празі - Танцюючий будиночок, що знаходиться неподалік від Карлового моста.

Місто вночі сяє тисячами вогнів, мов на картині. Воно ще більш таємниче і прекрасне.

Силует скульптури на Карловоу мосту

Річка Влтава

Дуже цікаве місце, котре ми відвідали в цій мандрівці - супермаркет іграшок Hamleys, що нагадує крамницю Данкана з фільму "Сам удома - 2". В магазині можна повернутись в дитинство та згадати цей безтурботний час.

Мені сподобалась чеська мова, ми отримали від Яна урок з її вивчення. Вона схожа на словацьку, дещо на польську.

Я від Праги була в захваті. Місто дуже красиве і величне. Воно надихає, ним можна захоплюватись. Неможливо не закохатись в місто з першого погляду. Прага загадкова та чарівна. Я сказала, що Прага, як жінка мила і приємна.))))
Кількість визначних місць дуже велика, тут є нащо подивитись. Прагу ще називають містом ста веж. Чеська столиця вартує відвідання. Місто залишає багато приємних вражень та бажання відвідати його знову.

Поради бюджетним мандрівникам:
1) магніти та сувеніри вигідно купувати на ярмарках трохи далі від центру міста. За магніт я заплатила 20 крон.
2) спробувати чеську кухню можна в кафе Havelska koruna з прийнятними цінами.
3) вписку ми знайшли на сайті Couchsurfing.com.
4) на сайті polski bus ми купили квитки Краків-Прага і Прага-Краків за 37 зл.
5) автостопом до Кракова ми заїхали дуже швидко, нам траплялись приємні водії, яких ми чудово розуміли, хоча говорили вони польською.
6) з Кракова до Медики ми заїхали за 8 зл завдяки сервісу blablacar.
7) пішохідний кордон набагато швидше перетнути, ніж автомобільний, що ми і зробили. Вартість електропоїзда Львів-Шегині 15 грн., автобуса Шегині-Львів - 34 грн.
8) громадський транспорт в Кракові та Празі коштує близько 25 грн. Бюджетним мандрівникам допоможе заекономити додаток maps me, де можна прокладати пішохідні та автомобільні маршрути, та орієнтуватись в місті. Карта є детальною, тому стане в пригоді.

Ми весело провели час у цій мандрівці. Вона була насичена різноманітними подіями, тому час швидко промайнув. Після повернення додому з'являються роздуми про сенс самої подорожі, та що ми від неї отримали. Це був ще один вихід із зони комформу, бо змогли справитись із непердбаченою ситуацією, що склалась в нас із квитками. Я з подругою відвідали нову країну, спробували автостоп в Польщі, каучсерфінг в Чехії. Організація поїздки пройшла без сторонньої допомоги. Пошук потрібної інформації ще більше додає ентузіазму, я цього разу жила в очікуванні, бо ми спланували все попередньо.
Пригоди ми дійсно отримали і це була неймовірна подорож в 2 атмосферні міста - Прагу та Краків.

Мандри дають можливіть не зупинятись на досягнутому, і кожного разу з'являються нові цілі. Якщо є плани, то знайдуться і способи їх втілення.
Подорожі вчать ризикувати, не боятись відкривати нове, йти назустріч своїм мріям.

Це відео допоможе відчути казкову атмосферу Праги, дух Різдва та святковий настрій.

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)