Перейти до основного вмісту

Уроки, які я засвоїла завдяки йозі



1. Якщо ти не можеш вплинути на ситуацію, зміни своє ставлення до неї. Важливий урок, який допоможе справлятись в різних життєвих ситуаціях. Ставитись до всього, що дає доля без супротиву.
2. В будь-якій некомфортній ситуації зроби "вдих", "видих" і розслабся. Навчитись контролювати свої емоції завдяки диханню справа нелегка. Але приємно, коли тобі кажуть, що ти морально стійка, як скеля. Хоча по темпераменту я холерик, але знайшла способи, як уникати незручних ситуацій. Йога не дорівнює стрес. Щоб зменшити дію негативних емоцій та уникнути їх - займайтесь йогою.
3. Обмеження існують лише в нашій голові. Перш, ніж говорити я не можу, це не для мене, доклади зусилля на результат, а вже потім роби висновки. Чомусь нам всюди закладають ці обмеження, які потім вбивають наш потенціал. Йога вчить виходити за рамки.
4. Полюби своє тіло, дбай про нього і воно тобі подякує. Здоров'я це гарномія душі і тіла. Для того, щоб вона існувала треба задуматись вже зараз. Годувати тіло не лише корисною їжею, а й фізичними вправами. Рух - це життя. Йога вчить, як тримати тіло в формі без насильства над собою.
5. Якщо будеш розвиватись фізично і духовно, тоді побачиш, як зміниться якість життя. Йога вчить дивитись на речі по-іншому. Бути вимогливішим, переборювати себе. Коли ми переконаємо себе, що ми можемо, тоді з'являться результат. Від нього зароджується сила волі. І потім починається йога.
6. Будь глядачем свого життя. Спостерігай за ним, аналізуй. Часто на заняттях з йоги викладачі кажуть: "Відслідковуйте почуття". Ці слова слід використовувати в звичайному житті. Часто внутрішній голос дає нам потрібні підказки, треба навчитись їх лише розрізняти. Йога розвиває інтуїцію. Я навчилась розрізняти сигнали внутрішнього голосу і слухати своє серце.
7. Мислити позитивно. Таку здатність набувають йоги. Це величезна робота над собою, щоб ізолювати себе від негативних емоцій та оточення, що є їх джерелом. Йога очищує думки та свідомість, наповнює життя гармонією.
8. Суперможливість йоги - забути про хвороби. Ці слова сказала викладач йоги, до якої я нещодавно записалась на заняття. Раніше недовірливо спитала б, що це за чудо-спосіб. А тепер з упевненістю можу сказати, що від йоги з'являється імунітет, що сприяє покращенню здоров'я. Недавно мене попросили розказати про властивості йоги в кількох словах за кілька секунд, я пояснила, що так не вийде і відправила посилання на статтю "38 причин, щоб зайнятись йогою".
9. Не порівнювати себе з іншими. Кожна особа є індивідуальна, в кожного свої можливості, і головне не рівнятись на когось. Саме ці слова я взяла за правило та перестала копіювати когось, заздрити чиємусь успіху. Головне - усвідомлення, що ми такі самі люди, як наші колеги, однокласники, знайомі. В кожного своє поняття успіху, головне поставити правильно мету і наполегливо її виконувати. Йога змінює людей на краще.
10. Бути щасливим сьогодні. Тут і зараз. Не відкладаючи на завтра. Насолоджуватись кожним днем. Йога допомагає знайти себе та зрозуміти ким ми є насправді. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)