Перейти до основного вмісту

Життєве кредо

       Одного разу мене запитали: "Як ти навчилась кататись на ковзанах?", я відповіла: "Падала і піднімалась".
       Це щось схоже на мій життєвий шлях. Йти вперед не зважаючи ні на що. Не зупинятись перед перешкодами. Не зважати на людей, які гірші за мене. Не завжди це вчасно розумієш, але це щось подібне до життєвого кредо. Вдало сказано, що людині не дається більше труднощів, ніж вона може подолати. Нікому і ніколи не було легко. Світ так побудований, що завжли треба з чимось боротись. Інколи з самим собою. Слухати свій внутрішній голос і вірити в себе - це не легко. Але хто знає себе краще за нас самих? Помилки не страшні, головне те, чого вони нас навчили.



       Пригадую шкільні роки... Примусу до навчання з боку батьків не було. Може це було й добре. Я вчилась так, як хотіла і робила те, що мені подобалось. Не виходило розв'язати задачу з фізики, то розв'язувала стільки задач, поки не навчилась, не розуміла алгебри - йшла на додаткові уроки, погані успіхи з фізкультури - записалась на легку атлетику, не вдавалось вивчити вірш - вчила поки не зам'ятала на хорошу оцінку. А ще було море прочитаних книг. Були гуртки з малювання, вишивки, бісеру, малювання писанок. Це давало якесь натхнення. Успіхи в начанні теж були добрими. Але я не докладала максимум зусиль. Важко було знайти щось дійсно своє.

     Студенські роки - це вже зовсім інша річ. Тут була мета добре вчитись, щоб стати хорошим спеціалістом. Отримувати підвищену стипендію в часи кризи це те, що вартувало докладених зусиль. Куратор групи ставилась до мене особливо строго (велике Вам дякую Маріє Михайлівно!). Це давало певний стимул -  "ТИ можеш більше". Вона вчила нас бути чесними в роботі та в будь-якій ситуації залишатись людиною.

      В житті не основне скільки ти грошей заробив. Головне поставити перед собою мету і йти до неї, долаючи перешкоди. Отримувати задоволення від роботи. Навчитись слідувати своїм мріям, тоді вони стають реальністю.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Відгук про концерт Океан Ельзи 11.06.2016 у Львові

На написання цього посту мене надихнув вчорашній концерт улюбленого гурту Океан Ельзи, що відбувся у Львові в рамках світового туру.

Відгук про книгу та фільм "Століття Якова"

Книгу Володимира Лиса я купила випадково, в книгарні натрапила, щось підказало: "Візьми". Читаючи зрозуміла, що моя книга. Інтуїція працює! Спочатку мені було важко розуміти поліську говірку, але потім звикаєш до місцевого діалекту. Вчитуєшся в книгу і важко відірватись. Прості та щирі герої, котрі боряться за право бути щасливими. Будують сім'ї, захищають свою території, боряться за власну свободу. Як повипробувала доля цих героїв, але вони зберегли в собі людяність. Пройшовши такий тернистий шлях, як головний герой Яків Мех, він не зламався. А витримав усі труднощі. Події роману відбуваються протягом його життя - від молодості до похилого віку. Герой спочатку закохується, розчаровується в коханні, тікає від нього, шукає розраду в інших. Далі одруження з польською шляхтанкою, війна, втрата, життя заради дітей. Потім бажання знайти спокій на старості літ та дожити до ста. Всі ці короткі тези поєднуються в гостросюжетний роман, який захоплює!  Я люблю історичні р

Цитати з книги "Фелікс Австрія" Софії Андрухович

До рук мені потрапила досить неординарна книга сучасної письменниці Софії Андрухович, яка відображує події Івано-Франківська в 19 ст. Дуже цікаво було читати розповіді про тогочасну епоху. Життя міста на Галичині в складі Австро-Угорщини описано з місцевим діалектом та легким тоном. Переживання героїв та їхні долі описує авторка. Найблільше сподобався виклад думок про різні аспекти життя та вищі теми. Відень, Австрія (фото з власного архіву)